La Intersindical-CSC i l’Assemblea Nacional Catalana, com a entitats promotores de la Plataforma Alcem-nos, informem que no hem dut a terme la convocatòria de manifestació pel Primer de maig que s’ha fet per xarxes socials en nom nostre.

Informem que s’ha presentat la corresponent denúncia a Mossos d’Esquadra en relació a la suplantació de la identitat de la Plataforma a diferents espais digitals i per convocatòries que no hem dut a terme.

Totes les accions que organitza Alcem-nos es fa pels canals oficials de la Intersindical-CSC i de l’Assemblea i el perfil de Twitter @alcemnos

Podeu trobar més informació sobre els actes del primer de maig de la Plataforma Alcem-nos aquí

@cscDiversosLa Intersindical-CSC i l'Assemblea Nacional Catalana, com a entitats promotores de la Plataforma Alcem-nos, informem que no hem dut a terme la convocatòria de manifestació pel Primer de maig que s’ha fet per xarxes socials en nom nostre. Informem que s’ha presentat la corresponent denúncia a Mossos d’Esquadra en relació...SOM el sindicat independentista i de classe