Afilia’t

Formulari d'afiliació

Omple el formulari per afiliar-te

Dades personals

Demano l’admissió a LA INTERSINDICAL com a afiliat/da i faig arribar la següent sol·licitud, i em comprometo a acceptar plenament els Estatuts i Codi ètic del sindicat, així com la resta de la seva normativa i autoritzo a cobrar les quotes corresponents. Podeu consultar la normativa del sindicat a la nostra pàgina web: https://www.intersindical-csc.cat/documentacio-i-normativa/

Dades professionals

Dades bancàries

Autorització

Política de privacitat Intersindical-CSC

Responsable: Intersindical-CSC

Finalitat: Tractar les vostres dades personals per a gestionar la vostra afiliació i els serveis que demaneu expressament.

Legitimació: Afiliació sindical. Consentiment de l’interessat. Interès legítim. Destinataris

No cedirem les vostres dades personals a tercers, excepte si estem obligats per una llei. Tampoc es realitzaran transferències internacionals de dades.

Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, como s’explica a la informació addicional.

Procedència: Empreses públiques i privades, i organismes del sector públic amb activitat a l’àmbit territorial de Catalunya en què Intersindical-CSC tingui presència sindical.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Política de privacitat – informació addicional

Afiliació per correu electrònic

>> Descarrega al teu disc dur el full d’afiliació en format pdf (Instruccions: picar botó dret del ratolí i “anomena i desa el contingut de l’enllaç“) i fes-lo arribar a gestio@intersindical-csc.cat

>> Descarrega el full d’afiliació en anglès  i fes-lo arribar a gestio@intersindical-csc.cat

Quota mensual (es gira cada 3 mesos):

• 11 euros per a treballadors amb més de 15.120 euros anuals (33 euros trimestrals)
  • 5.60 euros per a treballadors amb menys de 15.120 euros anuals (16.80 euros al trimestre)
  • 3 euros per a persones sense ingressos (9 euros trimestrals)
  • Quota voluntària Plus: 15 euros mensuals (45 trimestrals)
  • Quota voluntària SuperPlus: 20 euros mensuals 60 trimestrals)

Deducció de la quota d’afiliació en la declaració de la renda

La quota d’afiliació sindical a la Intersindical-CSC és una despesa que pots deduir quan realitzis la teva declaració anual de la renda, tal i com ho estableix la llei de l’IRPF. La deducció pot comportar un estalvi en la quota d’entre el 20 i el 35% segons els casos.

Aquest import no apareix a l’esborrany d’Hisenda en compliment de la Llei de protecció de dades. Tot i això, pots deduir les quantitats que has pagat en concepte de quotes per la teva afiliació al sindicat. Els justificants són els mateixos rebuts bancaris.

Recorda que no et cal cap certificat però que, en cas que el necessitis, el pots sol·licitar a serveis@intersindical-csc.cat

La quantitat que s’ha de deduir cal posar-la a l’espai reservat a “Quotes satisfetes a sindicats” [casella 014] de l’imprès oficial (digital o en paper) de l’IRPF.