Consolidem el nostre projecte sindical durant el 2023

La Intersindical, el sindicat independentista i de classe de Catalunya, consolidem el nostre projecte sindical durant el 2023.

Durant aquest període, hem aconseguit consolidar la nostra presència en més de 100 centres de treball on ja teníem representació, demostrant la força i la utilitat de les seccions sindicals de La Intersindical. A més, hem estat capaços de presentar noves candidatures a més de 50 centres de treball, ampliant així la nostra influència i presència en el teixit laboral català.

És rellevant destacar que les eleccions sindicals als centres de treball se celebren cada quatre anys, i el període entre l’últim trimestre de l’any 2022 i tot l’any 2023 ha aglutinat aproximadament el 60% de les eleccions sindicals a Catalunya.

Durant el 2023, La Intersindical ha experimentat un creixement significatiu del 3,6%, un resultat que interpretem com una consolidació del nostre projecte i una maduració de l’organització en l’àmbit sindical català. Aquest any, hem aconseguit més de 470 delegats i hem participat activament en més de 140 processos electorals, demostrant la nostra força i la confiança dels treballadors en la nostra representació sindical.

Considerem que hem assolit un dels objectius principals del sindicat: reforçar la nostra presència on ja tenim representació i ser una eina útil per a la classe treballadora. Som el primer sindicat d’obediència nacional i amb la feina de les seccions sindicals de La Intersindical el creixement és constant.

La Intersindical agraeix la confiança dels treballadors i treballadores de Catalunya i reafirma el seu compromís de continuar treballant per una representació sindical sòlida i compromesa amb les necessitats de la classe treballadora.