Lluitem amb tu! Salaris amunt i Pensions dignes!

El lema escollit per La Intersindical per la Diada del Treballador de 2023 és “Lluitem amb tu! Salaris amunt i pensions dignes!”

La Intersindical torna a convocar pel Primer de Maig una manifestació nacional a Barcelona. Serà les 12 hores al Passeig de Sant Joan, començant a plaça Tetuan i finalitzant al Parc de l’Estació del Nord, on hi haurà els parlaments sindicals.

Tot seguit es durà a terme un dinar de germanor al Parc de l’Estació del Nord a les 14 hores. El dinar finalitzarà amb unes actuacions de glosa a càrrec de Cor de Carxofa i de tothom qui s’hi atreveixi!

La Intersindical som un sindicat que té cada cop més afiliació, seccions sindicals i representants. Som l’únic sindicat independentista i de confrontació, i el repte que tenim per davant és immens. L’1 de Maig és un dia per reivindicar els nostres drets i per trobar-nos tots els afiliats, militants i simpatitizants de La Intersindical. T’esperem a la manifestació i al dinar!