Informació econòmica

El pressupost econòmic de la Intersindical comprèn la totalitat dels ingressos i de les despeses del sindicat durant el període natural d’un any. Correspon al Consell Nacional aprovar el pressupost anual de la Intersindical.

La major part dels ingressos de la Intersindical provenen de les quotes d’afiliació, representant el 73,43 % de la totalitat dels ingressos. Tanmateix, la Intersindical es finança amb diners derivats dels cursos i serveis que ofereix i de les subvencions que l’Estat i la Generalitat atorga als sindicats en concepte de representació sindical.

Ingressos 2021

Per tant, la Intersindical ens financem majoritàriament amb fons propis, representant aquests fons el 81,59 % del total dels ingressos.

Pel que fa a les despeses de la Intersindical, aquestes es distribueixen en els següents conceptes: salaris, serveis professionals, dietes i transports, lloguers locals, subministraments, material del sindicat i publicitat, comunicació, assegurances, manteniment, reparacions, material d’oficina, etc.

Del total de despeses, el 47,20 % de les despeses es destinen al pagament de salaris i aportacions socials. Les despeses corresponents a dietes i transports representen el 5,18 %, i les destinades a serveis professionals, el 13 %. Un 16,16 % del pressupost es destina a cobrir despeses derivades de l’activitat ordinària del sindicat (material d’oficina, subministraments, publicitat, reparacions, etc.), mentre que el relatiu a lloguers de locals és el 9,16 %. A més, un 0,33 % del pressupost es destina al pagament d’assegurances i d’altres impostos. Finalment, un 8,27 % del pressupost es reserva per a possibles imprevistos que puguin sorgir.

Despeses 2021

Informació econòmica 2021

El pressupost previst per l’any 2022, aprovat pel Consell Nacional el mes de març de 2022, amb el 89% dels vots favorables, és el següent:

Pressupost 2022

Si fem una comparativa entre el repartiment d’ingressos i despeses durant l’any 2021 i el que es preveu per l’any 2022, comprovem que ens mantenim en uns percentatges molt similars.

Actualment al sindicat hi ha 12 persones contractades amb les següents categories laborals:

CATEGORIA

NOMBRE PERSONES

Assessor Tècnic

Advocat

Graduat Social

Dissenyador gràfic

Netejadora

La Intersindical es regeix pel Conveni d’Oficines i Despatxos.

Els salari que percep el personal contractat és de 28.202,40 € bruts anuals, exceptuant la Netejadora que percep 6.108 € bruts anuals.

La Intersindical no tenim cap conveni ni contracte signat amb l’Administració pública.

Pel que fa a les ajudes o subvencions públiques que la Intersindical ha rebut durant l’any 2021, són les següents:

APORTACIONS PER REPRESENTACIÓ

1100,00

137805,58

SUBVENCIONS PER PROJECTES

GENERALITAT DE CATALUNYA (FEMINISMES)

0,00

GENERALITAT DE CATALUNYA (ACCD)

0,00

AJUNTAMENT DE BARCELONA (BARCELONA SOLIDÀRIA)

TOTAL

137805,58

NOTA 1. L’afiliació pot obtenir informació sobre la situació econòmica del sindicat contactant amb la Federació a la qual pertany.

NOTA 2. L’afiliació pot obtenir informació sobre la seva situació econòmica amb el sindicat contactant a organitzacio@intersindical-csc.cat.