Aquest 1r de Maig La Intersindical ens manifestem per la reducció de la jornada laboral. Per repartir el treball i la riquesa, per guanyar temps per a les cures i la vida personal, per millorar la seguretat i la salut i el benestar de la classe treballadora.

Manifestació a Barcelona

• 1r de Maig de 2024
  • A les 12 h
  • Passeig de Sant Joan amb Diagonal (BCN)

Dinar i acte sindical

• Acte sindical a les 13 h al Parc de l’Estació del Nord (BCN)
  • Dinar de germanor, tiquets per 10€
  • Inscripció al dinar aquí

Ens cal incrementar l’afiliació i el nombre de delegats sindicals a les empreses. És imprescindible enfortir l’organització sindical per assolir les victòries que la classe treballadora ens mereixem.

[Article] El primer de maig, una cita clau per al sindicalisme independentista

Un sindicat desenvolupa la seva activitat més essencial en el dia a dia, en l’acció sindical que promou a les empreses. Però també és imprescindible que es mobilitzi al carrer, i el Primer de Maig ha d’esdevenir una data ineludible a l’agenda dels seus afiliats. Segueix llegint

[Manifest] Per la reducció de la jornada laboral

La història del treball és també la història de la reducció progressiva de la jornada laboral. Durant el segle XIX, els sindicats van batallar per aconseguir la jornada laboral de 8 hores. El segle XX, la lluita es va focalitzar a assolir el cap de setmana de dos dies i les vacances pagades. Ara, al segle XXI, ha arribat el moment de guanyar la setmana laboral de 32 hores. Segueix llegint