Ernest Montserrat és escollit president del Consell Nacional de Joventut de Catalunya

El Consell Nacional de Joventut de Catalunya ha escollit a Ernest Montserrat, representant de l’EINA – Joves de La Intersindical, com a nou President de l’entitat que aglutina l’associacionisme català.

El proppassat dissabte 3 de febrer de 2024, se celebrava a Sant Feliu de Llobregat la 46a Assemblea General Ordinària del Consell Nacional de Joventut de Catalunya. Durant l’Assemblea es va presentar l’informe de Gestió del Secretariat, el balanç de comptes de l’any 2023 i el pressupost per a l’any 2024.

També es va aprovar la resolució L’associacionisme juvenil català en defensa d’uns salaris i treball dignes, presentada per l’EINA – Joves de La Intersindical, conjuntament amb Acció Jove – Joves de CCOO i Avalot – Joves de la UGT de Catalunya. Una resolució presentada per les tres entitats sindicals del Consell Nacional de Joventut de Catalunya en defensa d’uns salaris dignes que permetin l’emancipació de les persones joves.

També va ser aprovat el Pla de Treball per a l’any 2024 i es van elegir els membres del Secretariat, renovant el mandat Carlos Cañas, en representació de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, i incorporant-se al Secretariat Pau Casanovas, en representació d’Esplais Catalans.

Finalment, Ernest Montserrat va ser elegit nou President del Consell Nacional de Joventut de Catalunya, en representació de l’EINA – Joves de La Intersindical. Una responsabilitat que Montserrat assumeix amb el repte de promoure el teixit associatiu juvenil català perquè es mantingui com una porta d’entrada a la catalanitat i com a eina de cohesió social.