[Estabilització ICS] Convenis de formació per a la preparació d’oposicions

La Intersindical hem signat convenis de col·laboració amb dues entitats de prestigi en la preparació dels temaris que s’han publicat pel procés d’estabilització de l’ICS.

D’una banda, San José Consultors per al temari comú transversal i els temaris específics de les categories de la Funció Administrativa.

I d’altra banda,  l’Acadèmia CTO per a al temari d’Infermeria.

Oferta de San José Consultors

Prepara’t el temari transversal comú per a totes les categories, i inscriu-te a la pre-reserva per preparar-te el temari específic de les següents categories: (enllaç al formulari)

• Tècnic/a superior de la funció administrativa (grup A, subgrup A1).
  • Tècnic/a de gestió de la funció administrativa (grup A, subgrup A2).
  • Administratiu/iva (grup C, subgrup C1).
  • Auxiliar administratiu/iva (grup C, subgrup C2).

Us facilitem enllaç (https://meet.google.com/yqu-fpci-fnm) a un webinar gratuït que es durà a terme el proper dimarts 7/2/2023 a les 17h, en què Carles San José explicarà la metodologia a seguir en el curs de preparació per als concursos-oposició de l’ICS, i podreu plantejar tots els dubtes que tingueu.

Descomptes:
  • 10% del preu general del curs a les persones treballadores de l’ICS que s’inscriguin a partir de l’oferiment del servei mitjançant el correu electrònic remès per la Intersindical-CSC.
  • Aquest descompte serà del 20% si la persona alumna és afiliada a la Intersindical-CSC, sempre que respecti un compromís d’afiliació d’un any de permanència i estar al corrent de pagament en tot el període de permanència, o bé s’aboni al sindicat un import equivalent per aquest concepte.
Notes importants: La Intersindical no obté cap import derivat d’aquests serveis externs. Abans d’aplicar els descomptes s’aplicaran les comprovacions necessàries per acreditar el percentatge a aplicar a cada persona que s’inscrigui com a afiliada a La Intersindical-CSC.
Per a més informació pots visitar el web de San José Consultors https://oposics.sanjoseconsultor.cat/
Oferta de l’acadèmia CTO Infermeria

Prepara’t el temari transversal comú i específic de Diplomat/ada sanitari/ària en Infermeria (grup A, subgrup A2). Properament s’oferiran més cursos. (enllaç al formulari d’inscripcions)

Descomptes:

• Mínim d’un 20% del preu general del curs a la persona afiliada a la Intersindical-CSC, sempre que respecti un compromis d’afiliació d’un any de permanència i estar al corrent de pagament en tot el període de permanència, o bé s’aboni al sindicat un import equivalent per aquest concepte. Codi de descompte: INTERSINDICAL-CSC

Si vols ampliar informació sobre el procés d’estabilització a l’ICS pots visualitzar el resum de les xerrades que hem fet al llarg del darrer any (llegir+)