Ni França ni Espanya, Països Catalans!

Aquest 19 de gener de 2023 els representants dels Estats espanyol i francès es passejaran per Barcelona per visualitzar la possessió sobre el nostre país, especialment després del referèndum d’autodeterminació de 2017.

Fa 364 anys començava el període de submissió del nostre poble amb l’escapçament del nord del país i amb una brutal guerra entre 1707 i 1715 que comportà la pèrdua de les llibertats nacionals.

Al segle XIX van continuar amb els bombardejos de Barcelona i el segle XX I XXI amb dictadures, més violència i una repressió que dura fins a dia d’avui amb més de 4000 persones represaliades.

La nostra lluita és la de les classes populars, quan assolíem després de mesos de vaga les 8 hores de jornada laboral el 1919, fèiem front al feixisme el 36, aconseguíem la immersió als 80, sortíem al carrer a les mobilitzacions més grans d’Europa del segle XXI o organitzàvem un referèndum enmig de violència policial.

La seva resposta a la voluntat democràtica de decidir el nostre futur, i fer de la nostra llengua la normal al país, ha estat la de prohibir, imposar i reprimir.

Per això aquest 19 de gener hem de sortir al carrer per dir-los que continuem lluitant per guanyar la llibertat nacional i els drets col·lectius que ens mereixem com a poble.

Ni França Ni Espanya, Països Catalans!

Independència!

El 19G Mobilitzem-nos!