Assemblees informatives sobre els processos d’estabilització i promocions internes

El dijous 10 i el dilluns 14 de novembre vam fer dues assemblees obertes telemàtiques, per a tot el personal de la Generalitat de Catalunya. En aquests dos zooms van assistir cinc-centes persones en cadascun, essent un èxit de participació. Aquest interès per la informació denota un desconcert evident del personal de la Generalitat davant dels processos que té engegats la Direcció General de Funció Pública. Les convocatòries 242, 243, 300, 400 han estat plantejades des d’una opacitat que no entenem i que generen uns dubtes més que raonables. Aquesta manera de fer de l’Administració fa més necessària que mai la tasca dels sindicats com a plataformes per agrupar els treballadors i per informar-nos i per actuar conjuntament, tot i que les potestats exorbitants de l’Administració fan que els passos que puguem fer estiguin molt limitats per llei.

Des de la Intersindical vetllem perquè la vostra veu, la nostra veu al capdavall, tingui un ressò que no es pugui ensordir.

Si no vau poder assistir a aquestes reunions us les enllacem :

Assemblea del 10 de novembre

Assemblea del 14 de novembre

Com que cada vídeo dura més d’una hora, pròximament us enviarem un recull de les preguntes més freqüents tot i que com comprovareu són d’una gran varietat.

Com vam dir-vos durant les sessions, si no vam disposar de temps per respondre la vostra pregunta, podeu enviar-la al nostre correu: gencat@intersindical-csc.cat