La plantilla de Barça TV aprova anar a la vaga

Assemblea de treballadores de Barça TV

El Comitè d’Empresa de Barça TV, conformat per La Intersindical i CCOO, va sotmetre a debat i votació de l’assemblea de treballadors, reunida el dimecres 30 de novembre, l’última proposta de l’empresa TBSC BARCELONA PRODUCCIONES (TELEFÓNICA), sent el resultat el següent amb un 100% del vots favorables:

1. Es rebutja l’última proposta de l’empresa per clarament insuficient. Donada la gran pèrdua de poder adquisitiu acumulada, un augment del 5% del salari a compte conveni, amb absorció i sense una clàusula de revisió per increment de l’IPC no soluciona la precarietat salarial dels treballadors.
  2. S’aprova iniciar un calendari de mobilització amb la culminació d’una primera jornada de vaga el dia 31 de desembre de 2022 coincidint amb el primer partit de la Lliga després de l’aturada pel Mundial, que serà al Spotify Camp Nou en el partit que enfrontarà el Barça i l’Espanyol
  3. Sol·licitar al Comitè d’Empresa que iniciï les tasques per denunciar a la Inspecció de Treball les vulneracions que pensem que l’empresa està cometent contra els nostres drets laborals, com no respectar el temps de descans, no negociar els calendaris laborals amb el Comitè ni complir amb tot el que fa referència a les hores extraordinàries.
  4. Unitat de la plantilla per fer front al menyspreu de Telefónica cap als treballadors i suport al Comitè d’Empresa que està negociant.

Comunitat de la vaga de Barça TV en versió PDF