La Unió Territorial del Vallès Occidental de La Intersindical dona suport a l’ANC del Vallès Occidental en l’acte de denúncia contra la repressió

L’Assemblea del Vallès Occidental organitza una marxa de torxes el proper 30 de setembre, aquest acte és de commemoració al Referèndum de l’1-O i en contra la repressió exercida per l’Estat espanyol.

Aquest 1 d’octubre farà 5 anys del Referèndum d’autodeterminació convocat pel Govern de la Generalitat i aprovat pel Parlament de Catalunya.

El primer d’octubre, junt amb el 3 d’octubre que el seguí, va ser la gent organitzada i amb una actitud valenta que va presentar un esperit de confrontació contra tot el sistema. La posició i actuacions de La Intersindical van ser claus per a l’èxit del dia 3. I hi tornarem a ser.

L’ 1 d’octubre de 2017, demostra la unió, la força i la voluntat col·lectiva de la societat civil, institucions i partits per determinar-nos cap a un estat independent català.

El resultat del Referèndum d’autodeterminació és vigent i només pot ser modificat per sufragi de la ciutadania de Catalunya. Així doncs, el Referèndum de l’1 d’octubre legitima democràticament la lluita política per esdevenir un Estat independent.

El dia 30 de setembre, l’Assemblea del Vallès Occidental organitza una marxa de torxes, que serà un acte de denúncia de la repressió comesa per l’Estat espanyol des de dies abans del Referèndum, el dia de la celebració i posteriors actes comesos de repressió contra el poble de Catalunya.

La marxa de torxes sortirà des de Terrassa i des de Sabadell i confluirà al Complex Ègara de Mossos d’Esquadra de Sabadell.

Des de la Unió Territorial del Vallès Occidental de La Intersindical donem suport aquest acte i ens adherim plenament a l’esperit de la convocatòria. Com a sindicat republicà, de classe, feminista i ecologista considerem necessari bastir una societat justa en un país lliure en forma de República Catalana.