“Un món en transformació” Workshop europeu de geopolítica – III Escola Sobiranista

El Fòrum Sobiranista celebra el Segon Seminari Internacional a Santiago de Compostel·la el 23, 24 i 25 de juliol.

El Fòrum Sobiranista, espai conformat per més de 20 organitzacions a nivell polític, sindical i cultural de l’estat espanyol de l’àmbit del sobiranisme d’esquerra, organitzen a Santiago de Compostel·la aquestes jornades de reflexió i anàlisi amb l’objectiu de reforçar els valors democràtics, de justícia social, pau i respecte als drets col·lectius dels pobles.

Les organitzacions galegues Fundación Galiza Sempre, Fundación Moncho Reboiras i Fundación Terra e Tempo, són les amfitriones, juntament amb la Fundación Europea Maurice Copeeters.

Aquest Workshop europeu de geopolítica – III Escola Sobiranista, té com a objectius principals proporcionar recursos acadèmics i formatius a totes les persones assistents, així com promoure el debat, l’intercanvi d’idees i generar coneixements compartits al voltant de la necessitat de realitzar polítiques a favor de la sobirania energètica, la resolució de conflictes polítics, comprendre i conèixer els processos de digitalització del món, analitzar la situació econòmica a nivell europeu i mundial, analitzar les causes i conseqüències de l’ascens de la ultradreta a Europa o com construir des de la cooperació i la solidaritat una Europa amb justícia social, democràtica i respectuosa amb el dret d’autodeterminació dels pobles.

Les jornades es faran al recinte Campus Vida, a la Universitat de Santiago, i comptaran amb ponents de reconegut prestigi a les seves àrees d’especialització, provinents de tot l’estat, d’Amèrica Llatina, d’Irlanda, d’Escòcia, de Palestina i del Kurdistan.

Més informació a: www.forumsoberanista.org