Intersindical en xarxa

Benvolgudes, benvolguts,

Com ja sabeu la comunicació digital ha esdevingut la principal eina per difondre els missatges i posicionament de les organitzacions socials.  Difondre a través de xarxes socials (Twitter, Instagram, Facebook) i d’eines de missatgeria mòbils (Telegram) és gairebé tant important com aparèixer als mitjans de comunicació tradicionals (ja sigui en format paper o digital).

Disposem del canal de Telegram “Intersindical en xarxa” al qual us convidem a afegir-vos-hi.
En aquest canal anireu rebent missatges que agrairem que compartiu als vostres perfils personals de Twitter, Facebook, Instagram, Telegram, Whatsapp o per correu electrònic.  Formar part de la Intersindical en xarxa és voluntari i podeu difondre aquells missatges que preferiu dels que us proposem.

Us demanem que ens seguiu a les xarxes socials per tenir informació puntual de tota l’activitat del sindicat, tant a nivell nacional com territorial i sectorial:

YouTube (si us hi subscribiu sabreu quan comencen les xerrades que fem!!)
Esperem que ens ajudeu a fer xarxa i a incrementar la difusió dels missatges del sindicat republicà dels Països Catalans.
Salut, república i lluita sindical

Secretaria de comunicació