Entrevista a Marleny Franco Duran

Em dic Marleny Franco Duran, treballo a la OT de Palamós des del 18 de novembre del 2011, actualment el meu vincle laboral amb el SOC és d’interina de programes.

Visc en parella des de fa 11 anys i tenim un fill, l’Àlex, que té 2 anys i xerra pels colzes, és molt graciós, li agrada molt jugar a la pilota i la Pepa Pig.. i riem molt amb ell, no estic casada i tinc una nena peludeta que es diu “Pipa” i és un trastillo, també li agrada jugar a la pilota.

M’agrada portar una vida saludable i cuidar la meva alimentació, m’agrada menjar saludable, cuidar el meu cos que m’ha d’acompanyar si déu vol per molts anys i vull que sigui bé, vaig al gimnàs a fer exercici de força setmanalment i la meva ment la cuido també, m’encanta llegir, escoltar podcast i aprendre coses noves m’apassiona!

Quan actuo d’acord ha això i dedico temps a aquests 3 pilars, sóc feliç 😉

Explica’ns breument què significa per tu treballar al SOC?

Per mi significa prestar un servei públic de qualitat, treballar en equip per poder prestar un bon servei i ajudar als usuaris que atenc en tot el que pugui, m’agrada ajudar a la gent

Hi ha algun aspecte negatiu de treballar-hi?

M’agradaria que la casa ens formés més per poder prestar un millor servei, com més preparats estiguem millor podrem ajudar als ciutadans

Quines coses, en termes laborals, canviaries del SOC?

La inestabilitat, no pot ser que al Servei Públic de Catalunya els que hi treballem no sapiguem en quin moment anirem a visitar nosaltres al SEPE….

Creus que el SOC té el reconeixement que és mereix?

Doncs, no sé què contestar perquè em falta informació.. reconeixement de qui ? de quina manera es mesura aquest reconeixement ?…. aquí no puc contestar a això perquè no ho sé sincerament …

Sents orgull personal i professional de treballar al SOC?

Sííí i tant, estic orgullosa de la feina que faig perquè sempre intento donar el millor servei, intento estar actualitzada i formar-me per la meva banda per donar bones respostes i quan el soc treu formacions sempre m’inscric, m’agrada molt formar-me tot i que no en treuen gaires places ni gaires cursos.. moltes vegades els usuaris o les empreses m’han felicitat per la meva feina i això em fa sentir-me orgullosa d’on treballo.

Què creus que aporta La Intersindical al SOC?

Doncs, al respondre a aquesta pregunta em basaré en que tinc una companya que hi treballa, per tant responc tenint en compte que la conec a ella i sé com treballa però desconec la funció que fa en general La Intersindical.

Aleshores jo diria que La Intersindical fa una gran labor al SOC ja que coneixent de primera mà la feina que es fa la oficina, les problemàtiques amb les que ens trobem o les incidències del dia a dia i trobo que es molt bó que hi hagi gent que treballi a la oficina i pugui donar aquest punt de vista.

Trobo que és bó que estigui La Intersindical al SOC perquè aportant un altre punt de vista, i en aquest cas la competència éss bona perquè com més varietat hi hagi millor alhora de tractar amb el SOC, es bó tenir diferents punts de vista, és bó que hi hagi noves “cares” amb ganes de lluitar pels nostres drets i representar-nos.

Vols afegir alguna reflexió personal?

Doncs trobo que es positiu tot el procés que s’està fent ara d’estabilització, és un pas endavant a la administració i tot el que sigui per millorar és un bon camí.