Inscripció al dinar del 1r de maig de 2022

El Primer de Maig, després de la manifestació que començarà a les 12h a Plaça Tetuan, farem un dinar popular i posteriorment amenitzarem la sobretaula amb un concert organitzat per l’Eina, l’Espai Jove de La Intersindical.

Per a facilitar l’assistència del màxim nombre de persones, organitzarem autocars que sortiran de diversos indrets del país, a un preu popular de 4€ per persona, que arribin a Barcelona cap a les 12 del migdia i marxin cap al lloc d’origen cap a les 18 hores. Si esteu interessats a utilitzar-los,  escriviu-nos un correu electrònic a jornada@intersindical-csc.cat indicant el nombre de persones que voldríeu fer-ne ús, la zona on voldríeu pujar i un nom i un número de telèfon per tal que puguem contactar-vos.

En acabar la manifestació, iniciarem el dinar popular. Per apuntar-vos al dinar, cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació.

El dinar té un preu popular de 4€ per persona, que cal que aboneu a través d’una transferència bancària, al número de compte ES22.0081.0053.5100.0192.4701 i indiqueu, com a concepte, el vostre nom i els 2 cognoms. És molt important que indiqueu correctament el concepte perquè servirà per a identificar-vos a l’hora de dinar. En cas que no pugueu fer una transferència, cal que ho indiqueu al formulari i cliqueu l’opció de pagament en efectiu. Haureu de fer el pagament el mateix dia 1 de maig a la zona que hi trobareu indicada al mateix lloc del dinar.

En cas que necessiteu una dieta especial (vegetariana, vegana, celíaca. etc.), escriviu-nos un correu electrònic a jornada@intersindical-csc-cat indicant-ho. Els infants nascuts entre 2016 i 2022 podran dinar de franc, però cal que ens indiqueu si dinaran per tenir en compte el nombre de racions. Les begudes incloses seran aigua i vi, però els i les companyes de l’Eina, l’Espai Jove de la Intersindical, organitzaran una barra amb altres begudes que podreu adquirir allà mateix.

Us animem a que celebreu amb nosaltres aquest Primer de Maig i celebrem aquesta Jornada reivindicativa per reivindicar més feina, més salari, més pensions i més i serveis públics! Construïm el futur!