La Intersindical visita diferents centres de treball de l’Anoia en el marc de la campanya “Construïm el futur”

La Intersindical es va mobilitzar durant tot el dia d’ahir  mobilitzant-se i explicant el seu projecte de país a l’Anoia. El secretari general, Sergi Perelló, va visitar diferents centres de treball i seccions sindicals acompanyat per Núria Ferrandis, secretaria de coordinació, i Jordi Pons, coordinador de la territorial de l’Anoia.

Els diferents membres del sindicat va poder fer una presa de contacte amb el teixit sindical de la impremta Romanyà Valls a la Torre de Claramunt, amb Vestas Eòlica a Rubió i amb els treballadors de l’Ajuntament d’Igualada i els respectius delegats. El mateix Perelló va poder constatar “la millora de la presència del sindicat en tots els àmbits, en particular a la indústria i l’administració pública”. La visita va continuar a la tarda amb entrevistes a mitjans locals i posteriorment amb una reunió amb la primera tinent d’alcalde i regidora d’Acció Social i Habitatge, Carme Riera. Per finalitzar la jornada, van ser els ponents d’un acte al Foment d’Igualada on van exposar el model de país que defensa el sindicat republicà i les diferents transformacions socials i laborals que consideren que caldria executar.

La Intersindical va anunciar l’obertura d’un local al centre d’Igualada en el pròxim mes, un nou espai de treball que permetrà al sindicat vertebrar l’expansió i consolidar el creixement de l’últim període.