Èxit de la vaga del 23M: la seva sentència, la nostra lluita!

La Intersindical, USTEC·STEs (IAC), COS i SEPC valorem molt positivament el gran seguiment i la mobilització massiva arreu del país en una nova jornada de vaga per la defensa de la immersió lingüística. Un 40% dels docents ha participat en una nova jornada de vaga.

Avui hem sortit els carrers i continuarem les mobilitzacions arreu del país a la tarda perquè ha de quedar clar que, ni acceptem, ni acatarem cap sentència que vulneri els drets dels infants i joves catalans d’estudiar en català, i els drets del personal dels centres d’ensenyar en la llengua del nostre país.

Exigim als tribunals que deixin de fer sentències clarament ideològiques i sense cap fonament pedagògic o sociolingüístic. I exigim al govern català que sigui ferm amb fets en la defensa de la immersió i que situï el català com a ÚNICA llengua vehicular perquè no acceptarem cap renúncia, cap pas enrere ni cap flexibilització que ens dugui a ser còmplices de la minorització del català.