La Intersindical constitueix la Federació de Serveis Públics

Aquesta tarda la Federació de Serveis Públics de La Intersindical ha clos el Congrés fundacional amb la proclamació dels resultats de l’elecció del primer secretariat d’aquesta Federació. L’elecció s’ha celebrat per mitjans digitals, després d’una jornada de vot electrònic que s’ha dut a terme des de divendres a les 12h fins avui mateix a les 15 hores.

En aquesta elecció ha sortit escollida la candidatura “Anem per Feina: construïm la Federació de Serveis Públics” encapçalada per Àngels Torrents que serà la secretària general de la Federació.

La Federació de Serveis Públics de La Intersindical que tot just s’ha constituït té com a principals objectius dur a terme una acció coordinada en defensa dels treballadors i de les treballadores públics de tots els sectors i àmbits territorials i coordinar i donar suport les diferents sectorials del sindicat de l’àmbit públic per poder oferir una alternativa real a la defensa dels serveis públics des d’una visió republicana.

L’equip escollit és el següent:

• Secretaria General: Àngels Torrents Díaz
  • Secretaria Organització: Patrícia Lopez Garcia
  • Secretaria Afiliació: Mònica Meroño Estepa
  • Secretaria d’Acció Sindical: Marina Sureda Torres
  • Secretaria de Negociació col·lectiva: Marc Alegre Bassaganya
  • Secretaria d’Assessorament: Xavier Canal
  • Secretaria de Formació: Eduard López Almuiña
  • Secretaria de Feminismes: Emma Zurita
  • Secretaria Comunicació: Àngel Sagarra Guitart
  • Secretaria Xarxes Socials: Sergi Castells Segura
  • Secretaria Seguretat i Salut Laboral: Josep Maria Gebellí Isart