La Intersindical Educació anuncia vaga a la concertada el proper 23 de març

Arran de la sentència del TSJC que imposa un 25% de castellà a les aules i de la passivitat del Departament d’Educació a l’hora de fer-hi front, el proppassat 21 de febrer, la Intersindical Educació vam registrar un preavís de vaga de cara al 23 de març, en defensa de la immersió lingüística i del sistema educatiu, juntament amb els sindicats COS, SEPC i USTEC.

La Intersindical Educació som així mateix part activa del cicle de mobilitzacions que s’iniciarà el proper 15 de març (amb la vaga unitària de 5 dies), contra les imposicions de la conselleria dirigida per González-Cambray i en defensa de l’escola catalana. És per això que hem treballat perquè la immersió lingüística formés part del programa reivindicatiu del conjunt de les forces sindicals.

En aquest sentit, la convocatòria de vaga del 23-M se situarà al centre de la lluita que la comunitat educativa lliurarem durant aquest mes de març, tractant-se d’unes setmanes decisives pel futur de l’educació del nostre país. Per això, aquesta mobilització en defensa de la immersió lingüística tindrà un caràcter propi, anirà més enllà i alhora s’enllaçarà amb aquesta onada de mobilitzacions.

Així doncs, amb l’objectiu de reforçar i sumar encara més col·lectius de treballadors a la mobilització del proper 23-M, la Intersindical Educació anunciem que avui hem registrat un preavís de vaga al sector de l’educació concertada, ampliant així l’abast de la nostra convocatòria en defensa de la immersió lingüística.

La seva sentència, la nostra lluita!  L’educació és en català!