La Intersindical ens adherim al manifest de la Plataforma Aturem la Guerra i a les mobilitzacions arran de la guerra a Ucraïna

La Intersindical s’ha adherit al manifest i a les convocatòries organitzades per la Plataforma Aturem la Guerra arran de la guerra contra Ucraïna.

És per això que fem una crida a l’afiliació, delegats i delegades i a la classe treballadora en general a les convocatòries que es facin per mostrar el rebuig a la massacre que vivim aquests dies.

La Plataforma Aturem la Guerra és un grup d’entitats, moviments socials, partits i sindicats units al voltant del lema «Aturem la Guerra».  Arran de l’esclat de la guerra a Ucraïna, s’ha vist la necessitat d’organitzar una resposta ciutadana per demanar que s’aturi l’escalada bel·licista i exigir als governs que passin a l’acció per aturar la violència.

Recuperant l’esperit de la Plataforma Aturem la Guerra, que va liderar les mobilitzacions massives l’any 2003 a Catalunya contra la invasió de l’Iraq, i es torna a sortir al carrer per dir No a la Guerra: ni a Ucraïna, ni enlloc.

Manifest