Es constitueix la Federació d’Indústria de La Intersindical

El passat dissabte es va celebrar el congrés constituent de la Federació d’Indústria de La Intersindical a Barcelona.  Després de dos anys funcionant sota l’organització d’una gestora que s’ha encarregat de coordinar el creixement de les seccions sindicals arreu del territori en aquest important sector dins del sindicat i anar multiplicant el nombre de delegats i delegades en les diferents eleccions es va constituir la Federació d’Indústria.

El Congrés va comptar amb la presentació de Sergi Perelló, secretari general que va destacar que “Som un sindicat que té una proposta de model pel país. I la indústria hi té un paper cabdal.”

També va participar Núria Ferrandis, secretaria nacional de coordinació interna, que ha treballat conjuntament amb la gestora i amb les diferents seccions sindicals que han fet una feina intensa de debat i de preparació prèvia durant les últimes setmanes per crear aquesta Federació.

En iniciar el Congrés la comissió organitzadora ha volgut remarcar durant la presentació de la ponència organitzativa la importància de l’existència de les seccions sindicals a l’empresa, que és una eina molt potent i que a més permet tenir un delegat LOLS.

Durant la presentació de la ponència d’Acció Sindical s’ha marcat el repte de voler aconseguir més afiliats, més seccions sindicals i ser presents a més empreses i s’ha posat de manifest que la Indústria al sindicat és cada vegada més important. El creixement dels últims anys ha estat bo, però cal consolidar-ho.

El nou secretariat de la Federació d’Indústria està format per:

Nou Secretariat de la Federació d’Indústria:

• Marcial Pastor
  • Antonio Castellón
  • Andreu Canuto
  • Rosa Maria Julibert
  • Diego Pérez

Durant el Congrés també es van rebre els suports i les salutacions del Secretari General del sindicat basc ELA, Mitxel Lakuntza i del Secretari Nacional de la Federació d’Indústria del sindicat gallec CIG, Xoán Xosé Bouzas ‘Tupi’.