Som a Interior

A les darreres eleccions de personal laboral del Departament d’Interior al Camp de Tarragona, La Intersindical vam obtenir una representant al comitè, fet que va refermar la nostra presència al Comitè Intercentres. La nostra posició, encara que minoritària a Interior, és compensada per la nostra intensa activitat, atès que no podríem fer una altra cosa donada la complexitat del departament d’Interior.

Al departament d’Interior ens trobem la gran dificultat que hi ha un mosaic de cossos laborals (TEOC, EPAF, AOF, Taller Ràdio, temh, conductors i un llarg etcètera) integrats a les direccions generals d’Administració de Seguretat; de Coordinació de les Policies Locals; de Policia; de Prevenció, Extinció d’incendis i Salvaments; Protecció Civil i darrerament la d’Agents Rurals.

Ara La Intersindical té veu i vot i pot fer entrar els vostres problemes o neguits al Comitè Intercentres, proposar la creació d’un grup de treball segons les vostres necessitats, i poder preguntar pels canvis que us poden afectar, com ara succeeix amb els calendaris laborals. Som a Interior, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.