Es presenta l’informe La violència de la Força Pública vulnera els drets fonamentals en les protestes del Paro Nacional

La violència de la Força Pública vulnera els drets fonamentals en les protestes del Paro Nacional és l’informe de la Delegació catalana que va visitar Colòmbia a finals del mes de juny de 2021, dos mesos després de l’inici del Paro Nacional.  En l’elaboració d’aquest informe hi ha va participar La Intersindical com a membre de la Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia.  La delegació catalana a Colòmbia va estar formada per representants socials, polítics i institucionals.

L’informe inclou una cinquantena de recomanacions al govern i a l’estat colombià però també al govern d’Espanya, al Congrés dels diputats de Madrid, a la Generalitat i al Parlament de Catalunya, a l’Ajuntament de Barcelona, als governs locals i finalment al Consell i al Parlament Europeu.

La Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia, formada per 31 entitats catalanes, entre elles La Intersindical, va donar cobertura a la delegació catalana formada per parlamentàries, institucions i organitzacions socials.