La Intersindical, en defensa de la llei catalana de regulació dels lloguers, davant el recurs del Gobierno de España

El secretari general de la Intersindical, Sergi Perelló, ha donat suport aquest matí a la roda de premsa al Parlament organitzada pel Sindicat de Llogateres, juntament amb altres entitats del moviment de defensa de l’habitatge, Òmnium Cultural, la Taula del Tercer Sector i la Confederació de Federacions de Veïns de Catalunya, davant l’imminent recurs contra la llei catalana de lloguers.

Durant l’acte, els/les representants de les associacions ha mostrat la seva indignació i han exigit al Gobierno de España que no la recorri. El Sindicat de Llogateres, qui va impulsar i negociar la llei durant la darrera legislatura, ha reivindicat que aquesta funciona, permetent baixar el preu del lloguer fins a un 4% en les zones regulades i ha acusat el PSOE de “fer la feina bruta als fons voltors” i de “treballar per protegir els seus interessos”.