La Intersindical dona suport a la vaga convocada pel SEPC contra la crisi educativa

Les sectorials d’Universitats i Centres de Recerca i Educació de la Intersindical donen suport a la vaga convocada avui pel SEPC contra la crisi educativa.

Comparteixen l’anàlisi que la crisi educativa que pateixen les universitats és sistèmica. I constaten que només en un context de sobirania econòmica i política es poden articular els instruments per a garantir que totes les universitats públiques catalanes estan suficientment i equitativament finançades, amb l’objectiu de garantir l’accés de l’estudiantat de les classes populars del país; la qualitat en la docència i la recerca; recursos humans i materials suficients, així com condicions laborals dels i les treballadores, justes i equitatives. La Intersindical defensa que l’educació ha de ser totalment i efectivament pública. Només així es pot garantir l’accés universal i en igualtat de condicions a la formació i el coneixement.

Se sumem doncs a les mobilitzacions que l’estudiantat més conseqüent impulsa perquè entenen que només la lluita constant acosta els objectius de construir una República feminista, catalana, de drets i social que garanteixi l’educació que qualsevol poble mereix.