La Intersindical s’adhereix a la proposta de canvi de nom de l’Avinguda de l’Exèrcit a Lleida per Arcadi Oliveres

La Intersindical ha donat suport al grup local de Lleida de la Plataforma Desmilitaritzem l’Educació per canviar el nom de l’Av. de l’Exèrcit per la d’Arcadi Oliveres de la capital de Ponent.

El sindicat considera que és un canvi necessari i positiu perquè no té cap sentit que aquesta avinguda es digui “de l’exèrcit” i, en canvi, sí que en té que cada població catalana que ho vulgui en tingui una amb el nom del recentment traspassat Arcadi Oliveres.

En un país on es tendeix a qüestionar el talent de totes les persones polítiques o professionals visibles en els seus àmbits, l’Arcadi Oliveres, amb els seus compromisos clars per la justícia social, la lluita no violenta, el dret a l’autodeterminació, l’economia al marge del capitalisme i les finances ètiques, ha estat un cas excepcional: una figura no qüestionada. La Intersindical se’n sent hereu.