Les mobilitzacions fan retirar l’ERO a Girbau de Vic, que preveia 76 acomiadaments

La secció sindical de la Intersindical a Girbau, juntament amb la de CCOO (les dues amb representació al comitè) van acordar amb la direcció de l’empresa de bugaderia industrial de Vic, un acord satisfactori per impedir els 76 acomiadament previstos en l’ERO després d’un procès de mobilitzacions i de mediació.

Per aquest acord, Girbau retira l’ERO d’extinció per donar una oportunitat a la negociació d’un ERTO de 3 mesos. Actualment s’estan acordant les condicions d’aquest i pactant un calendari de negociacions intens per buscar una solució conjunta al problema conjuntural que té l’empresa, quedant desconvocada la vaga prevista per aquesta setmana.

Com a mesura de la bona voluntat, la secció sindical de la Intersindical ha demanat al personal entrar en un escenari de pau social, retirant adhesius, xapes… i ha donat les gràcies pel suport a les mobilitzacions contra l’ERO. Properament, farà assemblees informatives per informar de l’estat de les negociacions.