La consolidació de l’organització com a eix central del creixement

La Intersindical, gràcies a una feina constant, cada cop estem presents a més sectors. Aquesta feina és la que ens ha fet crèixer de forma significativa, aconseguint triplicar l’afiliació des del 2017, i malgrat aquest 2020 haver estat un any complicat, amb un augment important d’acomiadaments i precarització de les condicions laborals, hem tancat l’any amb un increment del 30% de l’afiliació en relació a l’any anterior.

Aquest augment de l’afiliació també ens ha fet crèixer internament com a sindicat, amb més seccions sindicals i sectorials en funcionament, i amb un increment important de persones implicades dins el sindicat que ens fa poder afrontar amb garanties i il·lusió el present i el futur.

Crèixer no és fàcil i comporta dificultats. Des de la Intersindical vivim aquest procés com a una experiència engrescadora i enriquidora, per tal de poder esdevenir el sindicat de classe, feminista i nacional de referència del país.

Perquè el nostre país necessita un sindicat que sigui la veu del conjunt de tota la classe treballadora, i que empenyi fort en la construcció d’una República catalana que garanteixi un futur de benestar i justícia social.