La Sectorial s’ha fixat com objectius consolidar el treball fet fins ara i continuar creixent en aquells ens locals on encara no tenim representació, en l’any 2021 estem en possibilitats d’arribar a superar de llarg els 300 representants sindicals per arribar a ser sindicat representatiu a Catalunya en l’àmbit de l’administració local.

Per tal d’impulsar aquests objectius es potenciarà entre d’altres:

• La formació per tots els delegats i delegades.
  • El treball en xarxa i la comunicació interna entre les seccions sindicals per compartir coneixement i fixar uns objectius comuns de treball de les seccions sindicals en aspectes claus, com la solució dels interinatges i l’abús de temporalitat.
  • La municipalització de serveis i aturada de les externalitzacions.

El secretariat el componen 6 secretaries:

• Portaveu de la Sectorial i Secretaria jurídica: Marc Alegre Basagaña
  • Secretaria d’expansió territorial: Anna Laguna
  • Secretaria d’organització i acció sindical: Josep Antolí Sasot, i Secretaria adjunta Jordi Sancho
  • Secretaria de formació: Anna Payà
  • Secretaria de comunicació: Jordi Forgas Massó
  • Secretaria de petits municipisJordi Pons Ferrer
@cscIntersindical-CSCEl passat 17 de desembre es va constituir la Sectorial d’Administracions Locals de la Intersindical-CSC que agrupa més de 250 delegats i delegades presents a més d’una seixantena d’ens locals. La Sectorial s’ha fixat com objectius consolidar el treball fet fins ara i continuar creixent en aquells ens locals on...SOM el sindicat independentista i de classe