La Intersindical-CSC continuem creixent als serveis públics, especialment en les Administracions Locals, on ja estem a prop de ser sindicat representatiu del sector (10% del total de delegats/des). Durant el darrer mes, s’han escollit aquests/es representants nostres en les eleccions sindicals:

• Consell Comarcal del Pallars Sobirà: obtenim els/les 6 representants de la institució, tant del personal laboral com del funcionari.
  • Mancomunitat La Plana (Osona/Vallès Oriental): guanyem les eleccions i obtenim la majoria al comitè amb 5 representants de la institució que agrupa onze municipis osonencs i un vallesà. UGT: 3, CCOO: 1.
  • Parc i Jardins (Barcelonès): entrem al comitè, amb 4 representants, el primer cop que ens presentem a l’empresa municipal de jardineria de la capital. CCOO: 7, CGT: 6, USOC: 2, UGT: 2.
  • Ajuntament de Balaguer (Noguera): amb 43 vots, obtenim 3 delegats/des al comitè, on ens presentàvem per primer cop. UGT: 4 (47 vots), CCOO: 2 (31 vots).
  • Centre de Rehabilitació del Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf: guanyem les eleccions al centre de Vilanova i la Geltrú, amb 2 persones delegades. UGT: 1.
  • Centre d’Emergències del Camp de Tarragona (Baix Camp): guanyem les eleccions al comitè del centre 112 situat a Reus, obtenint 1 representant (20 vots). CCCO: 1 (11), UGT: 1 (11).
  • AGAUR (Barcelonès): obtenim una delegada al comitè de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca el primer cop que ens hi presentem.
@cscAcció SindicalLa Intersindical-CSC continuem creixent als serveis públics, especialment en les Administracions Locals, on ja estem a prop de ser sindicat representatiu del sector (10% del total de delegats/des). Durant el darrer mes, s'han escollit aquests/es representants nostres en les eleccions sindicals: Consell Comarcal del Pallars Sobirà: obtenim els/les 6...SOM el sindicat independentista i de classe