La Federació d’Estalvi de Catalunya (FEC), sindicat amb una important representació a CaixaBank i amb qui la Intersindical-CSC tenim establert un conveni de col·laboració per enfortir la defensa dels valors republicans i la defensa dels drets de les treballadores i dels treballadors del nostre país ha participat a la Junta General Extraordinària d’Accionistes de CaixaBank posicionant-se en contra de l’absorció de Bankia per part de CaixaBank.

Aquest posicionament es basa en diversos motius, entre aquests motius la FEC ha destacat que la fusió per absorció implicarà una nova onada de destrucció de milers de llocs de treball per CaixaBank, fet que s’agreujarà pel fet que aquesta reducció es farà de manera desigual entre ambdues entitats.

La FEC ha volgut denunciar el “mercadeig” del principal valor de tota empresa, els seus treballadors i treballadores per fer quadrar les xifres que acabin justificant les bondats d’una fusió del tot innecessària.

Finalment la FEC ha posat de manifest que amb aquesta fusió es tanca el cicle definitivament de la descatalanització que CaixaBank ja va encentar quan va canviar la seva seu d’ubicació, tot just fa tres anys, com a resposta de les pressions polítiques rebudes pel Govern d’Espanya.

Podeu trobar el posicionament i la intervenció completa de la FEC a la Junta General Extraordinària d’Accionistes aquí

@cscIntersindical-CSCLa Federació d'Estalvi de Catalunya (FEC), sindicat amb una important representació a CaixaBank i amb qui la Intersindical-CSC tenim establert un conveni de col·laboració per enfortir la defensa dels valors republicans i la defensa dels drets de les treballadores i dels treballadors del nostre país ha participat a la...SOM el sindicat independentista i de classe