Les treballadores de Rancom, empresa concessionària de neteja d’instal·lacions municipals i centres escolars a Mollet (Vallès Oriental), han començat avui una vaga indefinida en tots els torns de treball per denunciar l’actitud intransigent i dictatorial dels seus gestors. Denuncien, entre d’altres motius de la convocatòria, el no reconeixement del comitè (format amb representants de la Intersindical-CSC, CCOO, CGT i UGT) per part de l’empresa; el no respecte de les vacances del personal fix discontinu; l’increment de les càrregues de treball, les sancions arbitràries; el no reconeixement de les categories professionals o la manca d’abrics i equips de protecció.

El Comitè fa responsable a l’empresa de les molèsties que pugui ocasionar a les persones usuàries dels equipaments públics i crida la direcció a asseure’s en una taula per desencallar aquesta situació i a tenir una actitud responsable amb el personal i la ciutadania.

@cscAcció SindicalLes treballadores de Rancom, empresa concessionària de neteja d'instal·lacions municipals i centres escolars a Mollet (Vallès Oriental), han començat avui una vaga indefinida en tots els torns de treball per denunciar l'actitud intransigent i dictatorial dels seus gestors. Denuncien, entre d'altres motius de la convocatòria, el no reconeixement del...SOM el sindicat independentista i de classe