La Intersindical-CSC celebrem el canvi de criteri del Consell de Govern de la Universitat de Barcelona, que ha aprovat el vot electrònic com a mecanisme perquè la comunitat universitària triem al rector que definirà, entre d’altres qüestions, la política de recursos humans de la UB.
La secció sindical de la Intersindical-CSC a la UB ens vam adreçar la setmana passada al Síndic de Greuges de la UB per mostrar la nostra preocupació sobre el fet que no s’apliqués vot electrònic, especialment en una situació sanitària tant greu i ens va indicar que calia que adrecéssim la nostra petició a la Secretaria General i a la Junta Electoral Permanent, des de la Intersindical-CSC agraïm la tasca del Síndic de Greuges de la UB per la seva ràpida resposta a la nostra consulta.  Vam adreçar-nos a la Secretaria General, la nostra petició no demanava més que seguir el reglament aprovat el 2019 pel Claustre, on s’indicava que el vot havia de ser electrònic, i poder així garantir la salut de la comunitat universitària. També volem donar les gràcies a diferents col·lectius, com UB x la República, i a diverses persones que a títol individual també han reclamat el vot electrònic.

Tot i així lamentem i denunciem que no hagi estat fins ara que s’ha fet aquest canvi, fent perdre el temps a tothom per la manca de voluntat i d’interès en el vot electrònic que ha mostrat el Rector Joan Elias.

El Rector ens ha fet creure que les circumstàncies han canviat des del 7 i 8 d’octubre, quan es va aprovar el vot presencial i es van convocar les eleccions, però la veritat és que la manca de voluntat ha estat des del principi el motiu per no optar pel vot electrònic.

@cscIntersindical-CSCLa Intersindical-CSC celebrem el canvi de criteri del Consell de Govern de la Universitat de Barcelona, que ha aprovat el vot electrònic com a mecanisme perquè la comunitat universitària triem al rector que definirà, entre d'altres qüestions, la política de recursos humans de la UB. La secció sindical de la...SOM el sindicat independentista i de classe