La Intersindical-CSC vam guanyar les eleccions sindical a la Diputació de Tarragona, celebrades els dies 9 i 10 de novembre, obtenint un total de 13 representants del personal funcionari i laboral dels 1.254 treballadors/es de la institució a tota la demarcació. A aquest/es, cal afegir-hi també la delegada del Patronat de Turisme, escollida el passat mes de març.

Era el primer cop que ens hi presentàvem i vam ser la força més votada i amb més representants. Els resultats varen ser els següents: a la junta de personal, Intersindical-CSC: 8, UGT: 5 i CCOO: 4.  Al comitè d’empresa: Intersindical-CSC: 4, USTEC: 4, UGT: 3 i CCOO: 2. El programa de la candidatura va elaborar-se a partir d’un procès participatiu inèdit fins aleshores, amb una gran resposta del personal. Cal recordar que també som la primera força a l’Ajuntament tarragoní

A més a més, també vam guanyar les eleccions als ajuntaments de Cerdanyola el passat 29 d’octubre, obtenint 5 representants (també era el primer cop que ens hi presentàvem) i de l’Alt Àneu (Pallars Sobirà), el 28, on va ser escollida la nostra candidata. Actualment, som el sindicat més creix en l’àmbit de les administracions locals a Catalunya.

@cscAcció SindicalLa Intersindical-CSC vam guanyar les eleccions sindical a la Diputació de Tarragona, celebrades els dies 9 i 10 de novembre, obtenint un total de 13 representants del personal funcionari i laboral dels 1.254 treballadors/es de la institució a tota la demarcació. A aquest/es, cal afegir-hi també la delegada del...SOM el sindicat independentista i de classe