L’acte central de Barcelona consisteix en una concentració al Passeig de Gràcia a les 18h i s’estructurarà en quatre blocs: generacions futures i persones migrades, col·lectius del treball, col·lectius ecologistes i públic general.

Fridays for Future Barcelona ha redactat un manifest on exposa els punts en els quals es basa la seva reivindicació: l’emergència climàtica, el treball, el model industrial, les cures, el sector primari, el turisme i el sector públic. «El virus no és causa, sinó conseqüència d’una crisi sistèmica profunda, i suposa un canvi de context que amb prou feines comencem a comprendre».

Des de la Intersindical-CSC considerem que cal un nou model d’economia, de model de treball i, en definitiva, de model de societat, per això ens unim a aquesta iniciativa donant suport al present i al futur de la nostra societat.

@cscInternacionalLa Intersindical-CSC donem suport a les accions i al manifest en motiu del Dia Global pel Clima que organitza el moviment internacional juvenil Fridays for Future (FFF) a Barcelona i arreu dels Països Catalans.  L'acte central de Barcelona consisteix en una concentració al Passeig de Gràcia a les 18h i...SOM el sindicat independentista i de classe