La Intersindical-CSC manifesta el suport a la Federació d’Estalvi de Catalunya (FEC), sindicat amb representació a CaixaBank amb qui tenim un acord de col·laboració sindical des de maig de 2018.

Des de la Intersindical-CSC coincidim en l’anàlisi que fa la FEC davant dels rumors de fusió de CaixaBank amb Bankia, especialment en l’àmbit laboral, i els riscos que la fusió comporti un ERO de gran abast que afecti a un volum important de treballadores i treballadors.  De la mateixa manera coincidim en l’anàlisi de la FEC en relació a la possible existència d’altres motius per aquesta fusió més enllà dels estríctament econòmics.

Donem tot el suport a la FEC en l’acció sindical que comportarà que sigui l’únic sindicat que defensarà els interessos dels treballadors i de les treballadores davant una disminució substancial del pes del motor català en aquesta hipotètica nova entitat financera i refermem el compromís amb la FEC a lluitar conjuntament per posar per davant els interessos dels treballadors i treballadores del nostre país als interessos, ja siguin públics o ocults, que comporta aquesta operació en favor dels interessos de l’Estat.

Podeu llegir el posicionament de la FEC aquí

@cscEconomiaLa Intersindical-CSC manifesta el suport a la Federació d'Estalvi de Catalunya (FEC), sindicat amb representació a CaixaBank amb qui tenim un acord de col·laboració sindical des de maig de 2018. Des de la Intersindical-CSC coincidim en l'anàlisi que fa la FEC davant dels rumors de fusió de CaixaBank amb Bankia,...SOM el sindicat independentista i de classe