Des de la Intersindical-CSC expressem la nostra sorpresa i consternació pel rebuig de IAC-CATAC-USTEC, CCOO i UGT a assistir a la reunió de la Comissió Paritària General de Prevenció de Riscos Laborals perquè, per primera vegada, hi hem estat convocats nosaltres. Hi tenim representació perquè els resultats de les darreres eleccions sindicals ens atorguen presència a la Mesa General de Negociació de personal funcionari.

No participar en aquesta comissió en el context de la pandèmia que estem vivint és una irresponsabilitat que ens fa pensar si realment volen defensar els interessos dels treballadors i de les treballadores o només volen perpetuar estructures de poder. Exigim a aquests sindicats que respectin la democràcia i participin per treballar per a la salut de tothom.

Considerem i denunciem que d’aquesta manera es desprotegeixen els drets relacionats amb la salut laboral a personal docent, personal sanitari i d’administració i serveis de la Generalitat de Catalunya amb la única motivació de defensar el seu status quo sindical i no respectar els resultats a les diverses eleccions sindicals dels diversos àmbits de la Generalitat de Catalunya.

@cscAcció SindicalDes de la Intersindical-CSC expressem la nostra sorpresa i consternació pel rebuig de IAC-CATAC-USTEC, CCOO i UGT a assistir a la reunió de la Comissió Paritària General de Prevenció de Riscos Laborals perquè, per primera vegada, hi hem estat convocats nosaltres. Hi tenim representació perquè els resultats de les...SOM el sindicat independentista i de classe