La Intersindical-CSC ens vam mobilitzar d’arreu del pa铆s el passat 1 de juliol per posar de manifest el nostre posicionament del sindicat davant la crisi que ha provocat el coronavirus, amb el lema “Davant de la Covid-19: Rep煤blica, treball i just铆cia social”. Les unions territorials del sindicat vam organitzar concentracions a Mollet (Vall猫s Oriental), Centelles (Osona), Valls (Alt Camp), La Seu (Alt Urgell), Vilafranca (Alt Pened猫s), Vilanova i la Geltr煤 (Garraf), Vilanova聽 del Cam铆 (Anoia), Girona (Giron猫s) i Lleida (Segri脿. Veure v铆deo de la not铆cia a Lleida TV).

Considerem que la pand猫mia que estem patint afegeix m茅s pressi贸 personal i social a l’actual mercat de treball, en el qual hem perdut gaireb茅 tots els referents de classe i on ens veiem abocades i abocats als capricis de l鈥檈conomia ultraliberal.聽 Els treballadors i les treballadores volem vides dignes mentre d’altres volen acumular m茅s i m茅s riquesa.

Per aix貌 proposem un repartiment de la feina per lluitar contra la destrucci贸 de llocs de treball que no es recuperaran. 脡s imprescindible establir un salari m铆nim catal脿 de 1.300 鈧, recuperar els drets socials i laborals i enfortir el sindicalisme republic脿 i de classe, entre d’altres propostes.

Podeu trobar el manifest conjunt de la jornada de lluita i reivindicaci贸 aqu铆.

@cscPa茂sos CatalansLa Intersindical-CSC ens vam mobilitzar d'arreu del pa铆s el passat 1 de juliol per posar de manifest el nostre posicionament del sindicat davant la crisi que ha provocat el coronavirus, amb el lema 'Davant de la Covid-19: Rep煤blica, treball i just铆cia social'. Les unions territorials del sindicat vam organitzar...SOM el sindicat independentista i de classe