A través de la Federació Sindical Mundial –de la qual la Intersindical-CSC n’és membre de ple dret des de fa més d’una dècada- el sindicat republicà ens solidaritzem amb la plantilla de l’empresa EBHI a Xixón i, en especial, amb els quatre companys que duen 8 dies en vaga de fam per a protestar contra l’ERTO irregular aplicat per l’empresa i per, també, defensar el conjunt dels llocs de treball a l’empresa.

Des de la Intersindical-CSC  i la Federació Sindical Mundial fem una crida a que el govern asturià faci de mediador per a cercar una solució al conflicte que es viu a l’empresa EBHI.

Solidaritat companys en vaga de fam! Solidaritat amb la plantilla d’EHBI!

@cscInternacionalA través de la Federació Sindical Mundial –de la qual la Intersindical-CSC n’és membre de ple dret des de fa més d’una dècada- el sindicat republicà ens solidaritzem amb la plantilla de l’empresa EBHI a Xixón i, en especial, amb els quatre companys que duen 8 dies en vaga...SOM el sindicat independentista i de classe