El projecte ha tingut ressò a les xarxes i mitjans però creiem que cal que tingui un abast més ampli per ajudar el màxim de gent. Per això mateix hem signat un acord amb la Plataforma alteucostat.cat per tal d’augmentar sinergies i d’aconseguir una millor visibilització.

Des de la Intersindical-CSC valorem positivament ampliar les possibilitats de la xarxa de treballadors i treballadores autònomes. Per aquest motiu hem signat aquest acord de manera que totes les persones autònomes de la Xarxa solidària de treballadors i treballadores autònomes també podran formar d’aquest cercador web. Aquest acord no suposa, ni suposarà, cap cost per les persones membres de la Xarxa ja que el plantegem des del principi de l’ajuda mútua.

Amb aquest acord de col·laboració esperem poder ajudar el màxim possible, i en aquest temps tan difícils, als treballadors i a les treballadores autònomes sense treballadors per compte d’altri que fan confiança al projecte republicà i de classe de la Intersindical-CSC.

Per formar part de la Xarxa Solidària de Treballadores i Treballadors Autònoms podeu donar-vos d’alta aquí

@cscIntersindical-CSCFa unes setmanes la Intersindical-CSC vam endegar el projecte Xarxa solidària de treballadors i treballadores autònomes per mirar de bastir ponts de solidaritat amb uns dels col·lectius més precaritzats i afectats per la crisi de la Covid-19. El projecte ha tingut ressò a les xarxes i mitjans però creiem que...SOM el sindicat independentista i de classe