Està adreçat a persones que volen accedir al cos de gestió específicament per l’opció general, de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l’administració.  Aquest curs té una durada de 10 mesos.

El contingut del curs és el següent:

• Temari actualitzat
  • Actualitzacions del temari (mentre duri la preparació del curs amb preparador/a)
  • Test de suport de cada tema (10 preguntes) amb les respostes per a autocorrecció
  • Quatre tests transversals (50 preguntes per test –diferents a les preguntes dels tests de suport–)
  • Altres materials i enllaços a pàgines web d’interès
  • Xat en línia per resoldre dubtes (un xat per cada bloc temàtic)
  • Possibilitat de fer consultes a traves del fòrum, es responen 2-3 vegades a la setmana.  Accés al fòrum per veure les consultes plantejades pels alumnes inscrits en el curs, així com les respostes obtingudes
  • Els materials s’aniran publicant de forma progressiva, d’acord amb el calendari publicat a l’inici del curs.

Preu:

Pagament mensual Pagament únic Pagament fraccionat (primer i tercer mes)

Persones afiliades

(+12 mesos)

45 euros/mes 380 euros

Primer pagament: 300€

Segon pagament: 130€

Persones afiliades

(-12 mesos)

55 euros/mes 465 euros

Primer pagament: 350€

Segon pagament: 170€