Està adreçat a persones que volen accedir al cos de gestió específicament per l’opció general, de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l’administració.  Aquest curs té una durada de 10 mesos.

Preu:

Pagament mensual Pagament únic Pagament fraccionat (primer i tercer mes)

Persones afiliades

(+12 mesos)

45 euros/mes 380 euros

Primer pagament: 300€

Segon pagament: 130€

Persones afiliades

(-12 mesos)

55 euros/mes 465 euros

Primer pagament: 350€

Segon pagament: 170€

Persones no afiliades 65 euros/mes 550 euros

Primer pagament: 385€

Segon pagament: 230€

Donat que per la pandèmia de la Covid-19 ha aturat els processos selectius de 2020, una vegada la situació torni a la normalitat o bé la secció sindical tingui més informació al respecte dels processos selectius publicarem la nova data d’inici dels cursos.

Les inscripcions continuen obertes mentre no inciem els cursos

Aquelles persones que us hagueu inscrit us guardarem la plaça i us informarem al vostre correu de qualsevol novetat.

Disculpeu les molèsties

Inscripcions  |  Per a més informació escriu a oposicions@intersindical-csc.cat

@cscDiversosEstà adreçat a persones que volen accedir al cos de gestió específicament per l'opció general, de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l'administració.  Aquest curs té una durada de 10 mesos. Preu: Pagament mensual Pagament únic Pagament fraccionat (primer i tercer mes) Persones afiliades (+12 mesos) 45 euros/mes 380 euros Primer pagament: 300€ Segon...SOM el sindicat independentista i de classe