El contingut del curs és el següent:

• Temari del cos d’auxiliars administratiu actualitzat (25 temes, actualitzats a novembre de 2020).
  • Test de suport de cada tema (10 preguntes per tema).
  • Tests transversals (quatre tests de 50 preguntes –diferents a les preguntes dels tests de suport–)
  • Supòsits pràctics amb solucions (4 supòsits transversals) que es faran al final del curs
  • Altres materials i enllaços a pàgines web d’interès
  • Possibilitat de fer consultes a traves del fòrum, que es respondran 2/3 vegades per setmana.  Accés al fòrum per veure les consultes plantejades pels alumnes inscrits en el curs, així com les respostes obtingudes
  • Accés al fòrum per veure les consultes plantejades pels alumnes inscrits en el curs, així com les respostes obtingudes
  • Xat en línia per resoldre dubtes (5 xats durant tot el curs)
  • El material s’anirà penjant de forma progressiva, d’acord amb el calendari publicat a l’inici del curs.

Preu matrícula:

Persones afiliades

(+12 mesos)

Persones afiliades

(-12 mesos)

Persones no afiliades
Pagament mensual 40 euros/mes 50 euros/mes 60 euros/mes
Pagament únic 320 € 360 € 420 €
Pagament fraccionat (primer i tercer mes)

Primer pagament: 170 €

Segon pagament:  170 €

Primer pagament: 190 €