El contingut del curs és el següent:

• Temari actualitzat
  • Actualitzacions del temari (mentre duri la preparació del curs amb preparador/a)
  • Test de suport de cada tema (10 preguntes) amb les respostes per a autocorrecció
  • Dos tests transversals (50 preguntes per test –diferents a les preguntes dels tests de suport–)
  • Altres materials i enllaços a pàgines web d’interès
  • Xat en línia per resoldre dubtes (un xat per cada bloc temàtic)
  • Possibilitat de fer consultes a traves del fòrum, es responen 2-3 vegades a la setmana.  Accés al fòrum per veure les consultes plantejades pels alumnes inscrits en el curs, així com les respostes obtingudes
  • Els materials s’aniran publicant de forma progressiva, d’acord amb el calendari publicat a l’inici del curs

Preu:

Pagament únic Pagament fraccionat (primer i segon mes)

Persones afiliades

(+12 mesos)

250 euros

Primer pagament: 200€

Segon pagament: 100€

Persones afiliades

(-12 mesos)

300 euros

Primer pagament: 250€

Segon pagament: 110€

Persones no afiliades 360 euros

Primer pagament: 300€

Segon pagament: 120€

El curs començarà  l’1 de novembre

Inscripcions  |  Per a més informació escriu a oposicions@intersindical-csc.cat

NOTA INFORMATIVA: aquests cursos es gestionen en modalitat de teletreball, per aquest motiu NOMÉS es farà atenció a través del correu electrònic.  Al telèfon del sindicat no us podran informar sobre aquests cursos.  Si us cal informació escriviu-nos a oposicions@intersindical-csc.cat

@cscDiversosEl temari consisteix en 25 temes que són comuns a tots els cossos especials A1 i A2. La previsió per enguany afecta a diversos cossos especials, adreçat a persones amb les titulacions d’accés als cossos específics corresponents. Aquest curs té una durada de 6 mesos. El contingut del curs és...SOM el sindicat independentista i de classe