Preu:

Pagament únic Pagament fraccionat (primer i segon mes)

Persones afiliades

(+12 mesos)

250 euros

Primer pagament: 200€

Segon pagament: 100€

Persones afiliades

(-12 mesos)

300 euros

Primer pagament: 250€

Segon pagament: 110€

Persones no afiliades 360 euros

Primer pagament: 300€

Segon pagament: 120€

Donat que per la pandèmia de la Covid-19 ha aturat els processos selectius de 2020, una vegada la situació torni a la normalitat o bé la secció sindical tingui més informació al respecte dels processos selectius publicarem la nova data d’inici dels cursos.

Les inscripcions continuen obertes mentre no inciem els cursos

Aquelles persones que us hagueu inscrit us guardarem la plaça i us informarem al vostre correu de qualsevol novetat.

Disculpeu les molèsties

Inscripcions  |  Per a més informació escriu a oposicions@intersindical-csc.cat

@cscDiversosEl temari consisteix en 25 temes que són comuns a tots els cossos especials A1 i A2. La previsió per enguany afecta a diversos cossos especials, adreçat a persones amb les titulacions d’accés als cossos específics corresponents. Aquest curs té una durada de 6 mesos. Preu: Pagament únic Pagament fraccionat (primer i...SOM el sindicat independentista i de classe