La Intersindical-CSC ha publicat la guia d’Informació sobre el procediment de cobrament del subsidi extraordinari per a persones treballadores de la llar.  Aquesta guia s’adreça a un col·lectiu especialment afectat per la pandèmia de la Covid-19 donat que ja tradicionalment aquesta ocupació és una de les que pateix unes condicions més precàries i està format per un perfil molt feminitzat.

Per aquests motius la Intersindical-CSC ha volgut facilitar la informació sobre aquest tràmit, els requisits que cal tenir prèviament i com demanar la prestació, la durada de la percepció del subsidi i les compatibilitats amb altres subsidis i prestacions.

Podeu trobar la guia aquí

@cscEconomia  La Intersindical-CSC ha publicat la guia d'Informació sobre el procediment de cobrament del subsidi extraordinari per a persones treballadores de la llar.  Aquesta guia s'adreça a un col·lectiu especialment afectat per la pandèmia de la Covid-19 donat que ja tradicionalment aquesta ocupació és una de les que pateix unes...SOM el sindicat independentista i de classe