La Intersindical-CSC ha publicat la guia amb la informació sobre el procediment de cobrament del subsidi excepcional per finalització de contracte temporal.  Amb aquesta guia el sindicat republicà vol facilitar la informació sobre la tramitació del subsidi a un col·lectiu de persones, les treballadores i els treballadors temporals, que per les seves característiques acostumen a patir més la precarietat, especialment en l’actualitat on les perspectives de trobar una nova ocupació són més reduïdes per la pandèmia de la Covid-19.

La guia inclou els requisits que cal tenir prèviament i com demanar la prestació, la durada de la percepció del subsidi i les compatibilitats amb altres subsidis i prestacions.

Podeu trobar la guia aquí

@cscAcció SocialLa Intersindical-CSC ha publicat la guia amb la informació sobre el procediment de cobrament del subsidi excepcional per finalització de contracte temporal.  Amb aquesta guia el sindicat republicà vol facilitar la informació sobre la tramitació del subsidi a un col·lectiu de persones, les treballadores i els treballadors temporals, que...SOM el sindicat independentista i de classe