La Intersindical-CSC cada Primer de maig recorda, amb un homenatge floral i uns parlaments la figura de Francesc Layret davant del monument a la Plaça Goya de Barcelona.  Enguany havia de ser una data i una commemoració especial, ja que fa 100 anys del seu assassinat a mans dels pistolers de la patronal que mai no van ser detinguts.

La Intersindical-CSC va aprovar en el mar del Fòrum Nacional, el mes de gener d’enguany, la creació d’una comissió de treball per recordar i commemorar aquest centenari.  Per aquest motiu, no podem deixar de retre-li homenatge enguany encara que les circumstàncies no ens permeten fer-ho presencialment ho volem fer a les xarxes socials.

Demanem a tothom qui vulgui participar d’aquest homenatge virtual que comparteixi la imatge d’aquesta notícia a les seves xarxes socials amb l’etiqueta #LayretEnHomenatge

@cscPaïsos CatalansLa Intersindical-CSC cada Primer de maig recorda, amb un homenatge floral i uns parlaments la figura de Francesc Layret davant del monument a la Plaça Goya de Barcelona.  Enguany havia de ser una data i una commemoració especial, ja que fa 100 anys del seu assassinat a mans dels...SOM el sindicat independentista i de classe