La Plataforma Alcem-nos, en el marc de les diferents accions que impulsa per celebrar el Primer de maig en confinament ha impulsat l’acció “Alcem-nos davant les grans empreses i els governs!“.

Volem fer arribar a les grans fortunes i a la banca, representada per les empreses de l’IBEX-35 i als governs dels estats i nacions i de les institucions europees que prenen decisions arreu dels Països Catalans.

Volem omplir de correus electrònics reivindicatius a empreses i institucions que precaritzen des de fa anys a les treballadores i als treballadors, que permeten les desigualtats entre dones i homes al lloc de treball, que hipotequen la vida del nostre jovent i que ara ens envien amb ERTO a la incertesa del futur.

Per aquest motiu, la Plataforma Alcem-nos, ha habilitat un formulari molt senzill per enviar un correu electrònic a totes les empreses i institucions, només cal omplir un únic camp, el correu electrònic.  Un correu electrònic que els destinataris no coneixeran per evitar la repressió individual a base d’identificacions.

Cal que mil·lers de persones participin d’aquesta acció amb l’objectiu de ser moltes i molts qui enviem correus electrònics.  Podeu començar a omplir el formulari avui mateix fins el proper dia 1 de maig a les 12h, en aquest moment es farà l’enviament massiu dels correus electrònics

Fem visible que som mil·lers de dones i homes que reivindiquem, que som mil·lers de dones i homes que ens ALCEM DAVANT LES EMPRESES I ELS GOVERNS QUE ENS PRECARITZEN!

Podeu participar de l’acció omplint el formulari aquí

@cscEconomiaLa Plataforma Alcem-nos, en el marc de les diferents accions que impulsa per celebrar el Primer de maig en confinament ha impulsat l'acció 'Alcem-nos davant les grans empreses i els governs!'. Volem fer arribar a les grans fortunes i a la banca, representada per les empreses de l'IBEX-35 i als...SOM el sindicat independentista i de classe