La Plataforma Alcem-nos, en el marc de les diferents accions que impulsa per celebrar el Primer de maig en confinament ha impulsat l’acció “Alcem-nos a les xarxes socials“.  Donat que no és possible sortir als carrers i a les places, en forma de manifestacions, d’arreu dels Països Catalans per reivindicar els drets laborals i socials i lluitar contra la precarització i les desigualtats a la feina que la crisi de la Covid-19 accentuarà de forma greu per a les treballadores i els treballadors hem volgut traslladar l’acció reivindicativa a les xarxes socials.

El Primer de maig és la lluita de la classe treballadora i per aquest motiu hem volgut que sigui la gent i cal que es pugui visibilitzar a les dones i els homes que reivindiquen, hem volgut aprofitar el confinament per donar la paraula i l’espai mediàtic a les dones i homes anònims i deixar de costat a les personalitats que ocupen els espais públics i els discursos habitualment.

Per aquest motiu proposem que les treballadores i treballadors escriguin en un full, cartell o dispositiu mòbil el lema del nostre Primer de maig i que estem segurs que són compartits per moltes persones arreu dels Països Catalans.  Escriviu el lema “ALCEM-NOS: República, Treball i Justícia Social”.  Feu-vos una fotografia individual o col·lectiva amb les persones amb qui esteu a casa, o diverses fotos aprofitant el mateix cartell i publiqueu-les a Twitter i/o Instagram posant l’etiqueta #ALCEMNOS.

Per aconseguir un major impacte a les xarxes és molt important que aquesta acció la fem col·lectivament durant el dia 1 de maig.

Fem visible que som mil·lers de dones i homes que reivindiquem, que som mil·lers de dones i homes que ens ALCEM!

@cscAcció SindicalLa Plataforma Alcem-nos, en el marc de les diferents accions que impulsa per celebrar el Primer de maig en confinament ha impulsat l'acció 'Alcem-nos a les xarxes socials'.  Donat que no és possible sortir als carrers i a les places, en forma de manifestacions, d'arreu dels Països Catalans per...SOM el sindicat independentista i de classe