La Intersindical-CSC organitza “La Intersindical a casa”, un cicle de xerrades reivindicatives en motiu del Primer de maig

La Intersindical-CSC, ha organitzat el cicle de xerrades formatives i reivindicatives “La Intersindical a casa” en motiu de la celebració del Primer de maig.

En un marc de confinament però també de retallada de drets laborals i davant la perspectiva d’una crisi que les institucions i les empreses faran pagar a les treballadores i als treballadors la Intersindical-CSC hem volgut dur a terme un seguit de xerrades en línia per abordar diversos temes d’interès general.

El cicle se centra en dos grans àmbits i cinc eixos, els dos grans àmbits són la gestió de la crisi sanitària, laboral i econòmica i el sindicalisme i l’alliberament nacional.

En el marc de la crisi sanitària, laboral i econòmica s’han organitzat tres eixos: economia, drets laborals i sanitat pública i en el marc del bloc de sindicalisme i alliberament nacional dos eixos: sindicalisme i lluita sindical i alliberament nacional.

Per aquestes xerrades la Intersindical-CSC ha volgut comptar amb diverses persones expertes de dins i fora del sindicat, cercant la qualitat i el prestigi de les persones participants.  Entre d’altres hi participen els economistes Elisenda Paluzie i Lluís Torrents, Mireia Boya, Blanca Serra, Roger Castellanos o els professionals sanitaris de l’Hospital Dr. Trueta de Girona, Martí Vallès, Xevi Aldaguer i Ramon Brugada.

Totes les xerrades tindran un espai de debat posterior, també virtual, on les persones que hi participin respondran a les preguntes del públic.

Podeu trobar el programa sencer aquí

Podeu visualitzar les xerrades aquí